Epost tittel
Avsenders fornavn
Avsenders etternavn
Postnummer
Fødselsdato
Epost
Personvernerklæring nyhetsbrevsabonnement
Registrer deg
Vi ringer deg tilbake
Fornavn Etternavn
Mobilnummer
Notice
Ønsker tid

OM OSS KONTAKT OSS
Service på reisemålet



** Obs! Vær oppmerksom på at vi våren 2025 ikke har turledertjeneste på våre destinasjoner. Reisende i denne perioden får kontaktinformasjon før avreise angående hvordan de skal kunne komme i kontakt med Neckermann Nordic under den aktuelle turen.


Ankomst

 

Når du ankommer flyplassen så finner du våre representanter utenfor terminalbygningen og viser deg til riktig buss hvis du har bestilt transfer. Det er enkelt og gunstig å bestille transfer med Neckermann, da du ikke trenger å bekymre deg for tilfeller ved flyforsinkelser, da personalet vårt hele tiden følger med på ankomsttiden til ditt fly. 

Transferbussen går fra flyplassen så snart som mulig etter ankomst. Våre ansatte som bistår på flyplassen er engelsktalende. En guide/turleder følger normalt ikke med selve transporten.

 

På din destinasjon

 

Vi har engelsktalende ansatte på stedet for å imøtekomme våre gjester, slik at du kan ha en så god ferie som mulig. Du kan nå dem hovedsakelig gjennom vårt servicesenter via telefon eller e-post. De kommer også ut til noen hoteller på såkalte hotellbesøk til bestemte tider.

 

**Aktuelle telefonnumre og e-postadresser sendes ut kort tid før avreise via e-post.

 

Trygg utflukt

 

De fleste ønsker å legge til litt ekstra for selvvalgte opplevelser i ferien og derfor velger de fleste å dra på minst en eller flere utflukter. Sammen med våre partnere har vi valgt ut de mest populære utfluktene for deg, og våre ansatte hjelper deg gjerne med å gi deg riktig informasjon. Du kan også lese om våre utflukter under din egen fane på nettsiden. https://no.travelnate.com/pages/utflykter-pa-resmalet

 

Med Neckermann kan du føle deg trygg når du bestiller utflukter, da vi kun arrangerer utflukter med seriøse operatører og som har all nødvendig forsikring på plass, samt at alle sikkerhetskrav er oppfylt. Hvis du velger å kjøpe utflukter fra andre såkalte gateselgere eller på stranden, finnes det ingen mulighet for deg å kontrollere dette som reisende, og du kan risikere å møte uventede overraskelser.

 

Hjemreisen

 

Våre ansatte vil informere deg dagen før hjemreise om hvilken tid din buss kommer til å kjøre deg til flyplassen. Vi planlegger nøye etter flyets avgang og har god erfaring med å planlegge busstider i forhold til trafikken.

Men dette kan variere fra destinasjon til destinasjon på hvordan du får tildelt informasjon om tider. For eksempel kan det være gjennom resepsjonen, via e-post, via QR-kode eller via en app.

 

Hva som gjelder på din destinasjon vil du bli informert gjennom våre ansatte ved ankomst eller via informasjonen før avreise.

 

Gjester som har kjøpt kun "flyreise", må kontakte Neckerman-personalet på telefonnummeret som er opplyst senest 24 timer før hjemreise for å bekrefte avgangstiden selv.

 

Vi er med deg hele veien på reisen enten i bakgrunnen der du knapt legger merke til oss eller aktivt hvis du ønsker en mer direkte kontakt. Valget er ditt!  

Be om å bli oppringt
+46 (10) 337 05 06
Neckermann gjør det mulig!
footer logo
tournate logo