** Obs! Vær oppmerksom på at vi våren 2025 ikke har turledertjeneste på våre destinasjoner. Reisende i
denne perioden får kontaktinformasjon før avreise angående hvordan de skal
kunne komme i kontakt med Neckermann Nordic under den aktuelle turen.
Ankomst
Når
du ankommer flyplassen så finner du våre representanter utenfor
terminalbygningen og viser deg til riktig buss hvis du har bestilt transfer.
Det er enkelt og gunstig å bestille transfer med Neckermann, da du ikke trenger
å bekymre deg for tilfeller ved flyforsinkelser, da personalet vårt hele tiden
følger med på ankomsttiden til ditt fly.
Transferbussen
går fra flyplassen så snart som mulig etter ankomst. Våre ansatte som bistår på
flyplassen er engelsktalende. En guide/turleder følger normalt ikke med selve transporten.
På din destinasjon
Vi har engelsktalende ansatte på stedet
for å imøtekomme våre gjester, slik at du kan ha en så god ferie som mulig. Du
kan nå dem hovedsakelig gjennom vårt servicesenter via telefon eller
e-post. De kommer også ut til noen hoteller på såkalte hotellbesøk til bestemte
tider.
**Aktuelle telefonnumre og e-postadresser sendes ut kort
tid før avreise via e-post.
Trygg utflukt
De
fleste ønsker å legge til litt ekstra for selvvalgte opplevelser i ferien og
derfor velger de fleste å dra på minst en eller flere utflukter. Sammen med
våre partnere har vi valgt ut de mest populære utfluktene for deg, og våre
ansatte hjelper deg gjerne med å gi deg riktig informasjon. Du kan også lese om
våre utflukter under din egen fane på nettsiden. https://no.travelnate.com/pages/utflykter-pa-resmalet
Med Neckermann kan du føle deg trygg når du bestiller
utflukter, da vi kun arrangerer utflukter med seriøse operatører og som har all
nødvendig forsikring på plass, samt at alle sikkerhetskrav er oppfylt. Hvis du
velger å kjøpe utflukter fra andre såkalte gateselgere eller på stranden, finnes
det ingen mulighet for deg å kontrollere dette som reisende, og du kan risikere
å møte uventede overraskelser.
Hjemreisen
Våre ansatte vil
informere deg dagen før hjemreise om hvilken tid din buss kommer til å kjøre
deg til flyplassen. Vi planlegger nøye etter flyets avgang og har god erfaring
med å planlegge busstider i forhold til trafikken.
Men dette kan variere
fra destinasjon til destinasjon på hvordan du får tildelt informasjon om tider.
For eksempel kan det være gjennom resepsjonen, via e-post, via QR-kode eller
via en app.
Hva
som gjelder på din destinasjon vil du bli informert gjennom våre ansatte ved
ankomst eller via informasjonen før avreise.
Gjester som har kjøpt
kun "flyreise", må kontakte Neckerman-personalet på telefonnummeret
som er opplyst senest 24 timer før hjemreise for å bekrefte avgangstiden selv.
Vi er med deg hele veien på reisen enten i bakgrunnen der du knapt legger merke til oss eller aktivt hvis du ønsker en mer direkte kontakt. Valget er ditt!