Vil du jobbe hos oss og bli en del av Neckermann Nordic!
Ettersom vi har åpnet opp i Norden og forventer å vokse i raskt tempo, vil vi hele tiden ha behov for å utvide arbeidsstyrken både i Norden og i utlandet.
Vi
legger ut aktuelle stillinger på denne siden, men vi tar også imot generelle
interessemeldinger dersom det ikke er en ledig stilling som passer for deg.
Du sender din interessemelding med personlig brev og CV på engelsk til [email protected]
Det
er alltid en fordel å være bosatt i det landet vi søker etter personale.
TILGJENGELIGE
STILLINGER:
REISELEDER
Våre
gjester er på ferie 24 timer i døgnet og må ha tilgang til service til alle døgnets
tider. Derfor er våre ansatte planlagt
til forskjellige tider på døgnet 6 dager i uken for å være tilgjengelig for
våre gjester og for å kunne gi dem den beste ferien mulig. Våre reiseledere er
vårt ansikt og holder til på hotellene og flyplassen.
Vi
ser etter en som er fleksibel, arbeidsvillig, stressbestandig, har en positiv
innstilling og er en god lagspiller,
Har
du i tillegg bodd eller reist lenge i utlandet er dette en fordel.Du må være
over 20 år og snakke norsk og engelsk.Vi liker at reiselederne våre er i
forskjellig alder mellom 20 og 60 år.
Vi
kurser våre ansatte internt med en kortere reiselederopplæring som foregår både
på nett og på reisemålet.
Søknad
og CV skal være på engelsk og sendes til: [email protected]
SERVICESENTERANSATTE
På
vårt servicesenter er du ansvarlig for kontakt med våre gjester via telefon og
e-post. Du er også i daglig kontakt med
våre samarbeidspartnere og kundeserviceavdeling.
I
denne stillingen må du være god på administrative oppgaver, du må ha en positiv
innstilling selv i høyt tempo og kunne uttrykke deg godt i muntlig og skriftlig.
Du må være ansvarsbevisst, nøyaktig og ha være god på å følge opp saker.
Du
må være over 20 år,snakke norsk og engelsk. Det er en fordel med erfaring fra
reiselivsbransjen generelt eller som reiseleder.
Plassering
i Tyrkia.
Søknad
og CV skal være på engelsk og sendes til: [email protected]
ANSATTE FOR CALL CENTER
Liker
du å snakke med folk i kombinasjon med salg og at du også ønsker en fast jobb i
et globalt selskap hele året,er dette en jobb for deg.
Arbeidet
ditt består i å selge reiser og være behjelpelig med de tankene og spørsmålene
våre reisende har om reisen.Det er alt fra å bestille reise, support for de som
har bestilt på nettsiden,svare på mail og være kontakt for kunder når
trafikkavdelingen skal informere om flyoppdateringer mm.
Du
må være en dreven selger, ha en positiv holdning selv i høyt tempo, kunne
uttrykke deg godt muntlig og skriftlig på både norsk og engelsk og ha
datakunnskaper. Det er viktig å være en god lagspiller men også kunne jobbe
selvstendig,være ansvarsbevisst og følge med på gjennomføringen av dine daglige
oppgaver.
Det
er en fordel med erfaring fra salg eller reiselivsbransjen eller callsenter.
Vi
søker nå etter callcenterpersonell for hybrid arbeit og du kan være bosatt i
Spania, Hellas og Tyrkia. I Tyrkia må du også ha et såkalt Ikamet eller tyrkisk
statsborgerskap.
Søknad og CV skal være på engelsk og sendes til: [email protected]